Thursday, November 5, 2009

آموزش ساخت بمب های دست ساز


آموزش ساخت بمب های دست ساز


.
من از 13 آبان 88 یک چریک شدم واین اطلاعات را هم از سرچ در اینترنت و در سایت تکاوران تندر پیدا کردم این درسها بصورت فایل PDF میباشد .دیگر توسری خوردن تمام شد من هیچ چیز برای از دست دادن ندارم نه ثروت نه موقعیت شغلی و رفاهی و نه هیچ چیز دیگر و فقط یک پدر پیر دارم که بدون من هم میتواند زندگی کند من خودم را آماده مرگ با عزت کرده ام من به هیچ گروه و فرقه ای وابسته نیستم ولی از تحقیر شدن و تو سری خوردن منزجرم و از بانیانش انتقام سختی خواهم گرفت پس ای کفتارهای رژیم منتظر تکه تکه شدن جسم کثیف و نجستان باشید . خوانندگان این وبلاگ لطفا این پست را در فیس بوک و بالاترین و دنباله و ... لینک کنید .
.
.

درس اول - مبانی انفجار و بمب دانلود
درس دوم - تهیه مواد شیمیایی دانلود
درس سوم - نیترات آمونیوم و ANFO دانلود
درس چهارم - باروت دانلود
درس پنجم - فولمینات جیوه دانلود
درس ششم - نیترو استارچ دانلود
درس هفتم - مدل یک بمب مبتدی دانلود
درس هشتم - ایگنیتور (چاشنی الکتریکی) دانلود
درس نهم - دیتوناتور ساعت عقربه ای دانلود
درس دهم - انتخاب مواد بمب و کاشت آن دانلود
درس يازدهم - بسته بندی و اسمبلی بمب دانلود
درس دوازدهم - دیتوناتور موبایل دانلود
درس سيزدهم - دیتوناتور کنترل از راه دور دانلود
درس چهاردهم - دیتوناتور لیزری دانلود
درس پانزدهم - باروت سیاه دانلود
درس شانزدهم - سوخت جهنمی یا Termite دانلود
درس هفدهم - RDX و مشتقات آن C1 و C4 دانلود
درس هجدهم - دیتوناتور ساعت آلارم دیجیتال دانلود
درس نوزدهم - TNT - دینامیت - پتن دانلود
درس بيستم - تاخیردهنده های فتیله ای و سیگاری دانلود
درس بيست و يکم - بمب های کپسولی - صوتی - چند ترکیب انفجاری دانلود
درس بيست و دوم - ناپالم دانلود
درس بيست و سوم - چاشنی های حساس دانلود
درس بيست و چهارم - ماده TNP - D دانلود
درس بيست و پنجم - دیتوناتور تاکی واکی دانلود
درس بيست و ششم - تله انفجاری کششی دانلود
درس بيست و هفتم - ضامن حلقه ای دانلود
درس بيست و هشتم - نارنجک دودزا دانلود
درس بيست و نهم - کوکتل مولوتف دانلود
درس سی ام - تله انفجاری پدالی (مین الکتریکی) دانلود
درس سی و يکم - دیتوناتور دزدگیر ماشین دانلود
درس سی و دوم - دیتوناتور کنترل از راه دور پیشرفته دانلود
درس سی و سوم - مایرول دانلود

درس سی و چهارم - چه بمبی بسازیم ؟ دانلود
درس سی و پنجم - دیتوناتورهای زمانی-شیمیایی دانلود

Followers

Blog Archive